Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 12:39:51 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/09274 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Vahi küla, 11410 Kiia - Vääna-Viti 
maantee// Vääna küla, Sepikoja tee 1// 2// 3// 4// L1 (Sepikoja tee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teekaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27131406>  (menetlus nr: 
449493), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister